Paul Jeremy: Young and Beautiful

26.5.13

Young and Beautiful

Lana del Rey - Young and Beautiful

„Wielki Gatsby” obejrzany! Jakiś czas temu zachwyciłem się książką, więc zapewne zdajecie sobie sprawę jak bardzo niecierpliwie wyczekiwałem na tę premierę - niemalże odliczając dni(NIE, wcale nie wspominałem o tym w co drugim poście ;D)! I opłaciło się! Film oczarował mnie pod każdym względem i w ogóle nie rozumiem tej fali krytyki, która spadła na niego w internecie!
To prawdziwe widowisko, uczta dla zmysłów. Urzeka każdy najmniejszy szczegół - wszystko wykonano z największą precyzją. Moim zdaniem mistrzostwem są sceny z przyjęć u Gatsby’ego i ujęcia z Nowego Yorku, które dosłownie zapierają dech w piersiach(ponadto umiejętnie użyte efekty 3D wbijają w fotel!).  „Wielki Gatsby” jest niesamowicie klimatyczny – chyba dla wszystkich na sali udzielił się duch epoki szalonych czasów prohibicji, kiedy Nowy York był stolicą szampańskiej zabawy, blichtru i wszechogarniającego kiczu. Tutaj wszystko mieni się kolorami tęczy, z sufitu spadają confetti, a bohaterowi ubierają niemalże karnawałowe kostiumy zgodne z ówczesną modą. Ale tak było, Nowy York kusił swoją potęgą, bogactwem i nieograniczonymi możliwościami - obietnicami lepszego życia. Mimo, że reżyser uszczuplił ekranizację o kilka wątków z książki, to nie zatracił głównego znaczenia: że to film przede wszystkim o nadziei i wierze Gatsby’ego, że wszystko jest możliwe.
Ciekawym zabiegiem było również przenikanie się współczesności z latami dwudziestymi  – głównie w soundtracku, który jest absolutnie genialny. Momenty w których słyszałem „Young and beautiful” Lany del Rey były po prostu cudowne(wybaczcie mi brak obiektywności)! Polecam, polecam, polecam!

bluza/sweatshirt - H&M
koszula/shirt - H&M
spodnie/pants - H&M
buty/shoes - Converse

pics by delirious 

14 komentarzy:

  1. super ! ale więcej uśmiechu proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musze obejrzeć film!
    super wyglądasz:) czy byłseś wczoraj na targach w PKIN w Wawie? Bo wydaje mi się, ze Cię minęłam:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż...ja na film się wybieram od czasu premiery, ale zawsze coś(czyt. brak czasu) stoi mi na przeszkodzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam nie iść do kina na to ale jak przeczytałam ten tekst to sie zaczęłam poważnie zastanawiać i chyba właśnie wygoniłeś mnie do kina, demyt XD

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie rzadko ktoś tak przyciąga moją uwagę na lookbooku, że mam ochotę odwiedzić blog tej osoby! :) udało Ci się, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka Lany jest wspaniała. Od razu chce się obejrzeć film :) Jednak jestem takim dziwakiem, że przed oglądnięciem filmu wolę przeczytać książkę. Wtedy będę pewna, że nie marnuje kasy na bilet do kina, ewentualnie pamięci na komputerze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę nie stawiaj tak włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwoliłam sobie ciebie tu dodać :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=419075381525038&set=a.309226215843289.65426.309224509176793&type=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=419075381525038&set=a.309226215843289.65426.309224509176793&type=1

      Usuń
  9. Masz nieziemski styl! :)) Pozdrawiam!


    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie zostały zrobione te zdjęcia?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. When someone writes an paragraph he/she keeps the idea of a user
    in his/her mind that how a user can be aware of it.
    Thus that's why this post is perfect. Thanks!

    OdpowiedzUsuń