Paul Jeremy: I wanna live, not just survive

14.12.12

I wanna live, not just survive

Od kilku dni, mimo wszechobecnego mrozu, ciemności i straszliwego zmęczenia, mam bardzo dobry humor! Niestety, wszystko próbuje temu przeczyć i zabić mój dobry nastrój – choćby moje oceny na semestr, niedawno przebyta choroba i wiele innych czynników o których już nie wspomnę (; Nawet ostatnio, znienawidzona przeze mnie świąteczna atmosfera nie działa na mnie jak płachta na byka – zaczynam się przystosowywać – migające światełka już mnie nie oślepiają, a „Last Christmas” nie rani moich uszu. Przypuszczam, że do Wigilii całkowicie się poddam i będę zasypywał Was zdjęciami choinek i Mikołajów(OBY NIE!).
Weekend spędzę w Warszawie – najpierw MUSTACHE WARSAW: YARD SALE, a potem – w niedzielny wieczór - spektakl w Teatrze Syrena! No oczywiście, dodatkowo wybiorę się na jakieś małe zakupy i będę rozkoszował się trzydniowym pobytem w stolicy!










Jak Was wcześniej informowałem biorę udział w konkursie MTV i Local Heroes, udało mi się przejść do następnego etapu i moja stylizacja zawalczy o główną nagrodę! Ale tak naprawdę, to wszystko zależy od Was – jeśli mi pomożecie i zagłosujecie na mnie, to mogę wygrać! Liczę na Was bardzo i będę wdzięczny za każdy głos (ale możecie oddać 10 dziennie, więc wiecie… ;D )


>>>KLIK<<<


czapka/beanie - New Yorker
sweter/sweater - VINTAGE
kurtka/coat - Pull and Bear
koszulka/T-shirt - MTV&Local Heroes

pics by delirious

12 komentarzy:

  1. chyba najlepszy Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, jak zawsze.
    Życzę wygranej i miłego pobytu w Warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw,koszulka i czapka najlepsze :) No i te pierwsze zdjęcie *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia piosenka mistrz. Jezu, chcę tę koszulkę ! cudo. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój gust muzyczny, pewnie dlatego, że tak bardzo podobny do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już zagłosowałam 10 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynając od zjechanego: Zarąbisty blog.
    Fajnie piszesz, pierwszy blog który włączyłam od ostatniej godziny i naprawdę mnie wciągną.
    Po za tym to ciekawe bo nie sądziłam ze chłopak może interesować się tym jak wygląda.
    Wiem taki stereotyp ale ja wychował się w takim środowisku, że praktycznie w niego uwierzyłam.
    Wyglądasz świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 10 głosów dla ciebie :D jesteś genialny ..!

    OdpowiedzUsuń
  10. SWIETNA STYLIZACJA,<3

    OdpowiedzUsuń