Paul Jeremy: The best things in life are free

28.7.12

The best things in life are free









Moje stare dresy - kupione dwa lata temu, jedynie do użytku domowego. Postanowiłem jednak trochę poeksperymentować i założyłem je na mój ostatni wypad do miasta. Przyznam, że nie doceniałem wcześniej, jak wygodne są to spodnie! Jednakże, mimo ich wielu zalet, dalej pozostanę przy rurkach (;
Do czarnych dresów dobrałem koszulę wygrzebaną w second handzie, t-shirt z River Island, granatowy full cap i czerwone conversy. Do tego plecak, który towarzyszy mi ciągle od kilku stylizacji, trudno, strasznie go polubiłem!









pics by Anita Sidoruk

7 komentarzy:

  1. masz świetny styl!

    super wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wstawiasz te playery z yt bez nazwijmy to obrazu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniam z yt i później w kodzie HTML trzeba zmienić "height" na mniejszą,

      Usuń
  3. spoko te dresy wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie myślałeś nad kolczykami w uszach? Wyglądałbyś seksowniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie xd ale wezmę sobie radę do serca xd

      Usuń